Объявление форума |
Если пользуетесь личными сообщениями и получили по электронной почте оповещение о новом письме, не отвечайте, пожалуйста, почтой. Зайдите на форум и ответьте отправителю через ЛС. |
Полигон-2 » IBM PC-совместимое. После 2000 года » S-478 i865, Pentium 4 3000Mhz, GeForce 7300GT AGP, Win98SE. |
<<Назад Вперед>> | Страницы: 1 2 3 4 * 5 6 7 | Печать |
Takedasun
Advanced Member
Откуда: Керчь Всего сообщений: 798 Рейтинг пользователя: 0 Ссылка Дата регистрации на форуме: 16 окт. 2013 |
Профиль | Сообщить модератору
NEW! Сообщение отправлено: 29 ноября 2017 17:46 Сообщение отредактировано: 10 декабря 2017 1:46
Codecreatures Benchmark Pro Системные требования: Recommended Settings 1. => Requires DX8.1 (and ensure that Direct3D release, not debug, is selected) ! 2. => Your graphics card should have hardware support for Pixel Shaders ! (e.g. NVIDIA: GeForce 3 and GeForce 4 Ti, ATi: Radeon 8500) 3. => A minimum of 512 MB RAM and Windows XP, 2000 or ME is recommended ! Как все изменилось, прошлые фавориты теперь демонстрируют худшие результаты, а аутсайдеры заняли лидирующие позиции 3DMark 2003 Системные требования: Minimum System Requirements: Intel® or AMD® compatible processor that achieves a PCMark2002 CPU score over 2500 marks (corresponds to 1 GHz clock speed on some CPU architectures). 256 MB of system memory. 1 GB of hard disk space. DirectX 9 compatible graphics adapter that has 32 MB of memory and is fully DirectX 7 compliant. Windows 98, ME, 2000 or XP operating system. DirectX 9.0a runtime installed (download). Microsoft Internet Explorer 6 installed, for some 3DMark functionality (download). Microsoft DirectX System Development Kit is required to run the image quality test using the reference rasterizer. Futuremark recommends that for the best possible benchmarking, the system requirements should be: Intel® or AMD® compatible processor that achieves a PCMark2002 CPU score over 5000 marks (corresponds to over 2 GHz clock speed on some CPU architectures). 512 MB of system memory. DirectX 9 compliant graphics adapter that has 128 MB of memory. 3DMark03 Features Aquamark3 Системные требования: Минимальные: видеокарта класса DirectX 7 с 32 МБ памяти и поддержкой DirectX 9 в драйверах; процессор класса Pentium/Athlon 750 МГц; 128 МБ оперативной памяти (256 МБ для Windows 2000/XP); звуковая карта с поддержкой DirectX 8. Рекомендуемые: видеокарта с аппаратной поддержкой DirectX 9 и 64 МБ памяти; процессор класса Pentium/Athlon 1000 МГц; 256 МБ оперативной памяти; звуковая карта с поддержкой DirectX 8. |
Takedasun
Advanced Member
Откуда: Керчь Всего сообщений: 798 Рейтинг пользователя: 0 Ссылка Дата регистрации на форуме: 16 окт. 2013 |
Профиль | Сообщить модератору
NEW! Сообщение отправлено: 1 декабря 2017 1:47 Сообщение отредактировано: 10 декабря 2017 3:18
Посмотрим на поведение подопытных в играх Windows 7 - зачетная графика! Системные требования: ----------------------- General Requirements * English Language Version of Windows 95 or NT 4.0 with 100% compatible computer system * Pentium 90 MHz processor (133 MHz recommended) * Memory: Win 95: - 16 MB RAM Required (24 MB recommended) Win NT 4.0 - 24 MB RAM Required * 100% Sound Blaster-compatible sound card * Joystick and mouse-supported (3-button mouse recommended) * Supports LAN and Internet play using the TCP/IP protocol Minimum Install Additional Requirements (Play from CD-ROM) * Quad-Speed CD-ROM drive (600k/sec. sustained transfer rate) * Hard disk drive with at least 25 MB of uncompressed space available Normal Install Additional Requirements (Play from Hard Disk) * Quad-Speed CD-ROM drive (600k/sec. sustained transfer rate) * Hard disk drive with at least 250 MB of uncompressed space available Maximum Install Additional Requirements (Play from Hard Disk) * Dual-Speed CD-ROM drive (300k/sec. sustained transfer rate) * Hard disk drive with at least 400 MB of uncompressed space available GLQuake II Additional Requirements * 24 MB RAM for all operating systems * GLQuake II supports some OpenGL 3D accelerator cards. Consult your hardware manufacturer to determine compatibility. Latest version of Glide (2.4x) drivers can be found at www.3dfx.com Windows 2000 - максимум скорости! |
ATauenis
Advanced Member
Откуда: Москва Всего сообщений: 2904 Рейтинг пользователя: 0 Ссылка Дата регистрации на форуме: 30 апр. 2015 |
Странная версия Кваки попалась, у меня никаких проблем не было ни на одной видеокарте, даже на GF 9600GT PCIe под Win10. C Quake 1 что-то подобное было под Win98, сейчас не помню на какой видеокарте, дело решилось перезапуском (система сама порулила палитрой, т.к. в Кваке стояло 256 цветов). |
easyjohn
Advanced Member
Откуда: SPb Всего сообщений: 3381 Рейтинг пользователя: 0 Ссылка Дата регистрации на форуме: 7 апр. 2008 |
Оффтопик: Оффтопик: Почему-то картинки в теме не всегда отображаются. То ли от провайдера, то ли от устройства зависит, но я первый раз такое встречаю. |
ATauenis
Advanced Member
Откуда: Москва Всего сообщений: 2904 Рейтинг пользователя: 0 Ссылка Дата регистрации на форуме: 30 апр. 2015 |
Оффтопик: Оффтопик: easyjohn, это странно, картинки на Яндекс-Фотках, у меня ни разу не было глюков с отображением (за исключением нормальных проблем с HTTPS на старых браузерах). Это едва ли не самый стабильный хостинг. Скорее всего, у Вас выпендривается провайдер или баннерорезка. |
easyjohn
Advanced Member
Откуда: SPb Всего сообщений: 3381 Рейтинг пользователя: 0 Ссылка Дата регистрации на форуме: 7 апр. 2008 |
Оффтопик: Оффтопик: О, может быть. На андроиде недавно обновился браузер и подкачал какой-то лист адблока. Я что-то и не подумал в эту сторону. |
Rio444
Гость
Откуда: Ростов-на-Дону Всего сообщений: 8632 Рейтинг пользователя: 0 Ссылка Дата регистрации на форуме: 14 сен. 2014 |
На Win7 у меня тоже бывают подобные глюки с изображаением в старых играх. Точно в Diablo такая же проблема. Помогает удаление через диспетчер задач проводника Explorer.exe. Через этот же диспетчер потом запускается нужная программа, после выхода из неё восстанавливается Explorer. |
Takedasun
Advanced Member
Откуда: Керчь Всего сообщений: 798 Рейтинг пользователя: 0 Ссылка Дата регистрации на форуме: 16 окт. 2013 |
Профиль | Сообщить модератору
NEW! Сообщение отправлено: 3 декабря 2017 1:17 Сообщение отредактировано: 10 декабря 2017 3:24
Unreal Tournament. Системные требования: ----------------------- Requirements Minimum system requirement: 233 MHz Pentium MMX or AMD K6 class computer. 32 megabytes of RAM. 4 megabyte video card. Typical system: 300 MHz Pentium II or AMD K6-3. 64 megabytes of RAM. 3dfx Voodoo 2 / Riva TNT class 3d accelerator. Awesome system: Pentium III 500 or AMD Athlon 550 or faster PC. 128 megabytes of RAM. 3dfx Voodoo3 / Riva TNT2 class 3D accelerator. На более поздних версиях Windows, игра при использовании родного API Direct3D 6 не запускается. Установил API Direct3D 9, отлично все работает за исключением Windows 98 (требуется более поздняя версия Directx9), пришлось поставить API Direct3D 8, который везде прекрасно работает. Преимущество операционных систем относительно Windows 8.1 Quake III Arena Системные требования: ----------------------- MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS ·\t3-D Hardware Accelerator with full OpenGL® support* ·\tPentium® 233Mhz MMX® processor with 8 MB Video Card \tor Pentium II 266Mhz processor with 4 MB Video Card \tor AMD® 350Mhz K6®-2 processor with 4 MB Video Card ·\t64 MB RAM ·\tA 100% Windows® 95/98/NT 4.0 compatible computer system \t(including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, \tsound card and input devices) ·\tWindows 95/98/NT 4.0 (with Service Pack 3) operating system ·\t25 MB of uncompressed hard disk space for game files (Minimum Install), \tplus 45 MB for the Windows swap file ·\tQuad-speed CD-ROM drive (600 K/sec. sustained transfer rate) ·\t100% DirectX 3.0 or higher compatible sound card ·\t100% Microsoft-compatible mouse and driver ·\t100% Windows 95/98/NT 4.0 compatible joystick (optional) ·\tMultiplayer Requirements: ·\tInternet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP and IPX) play supported ·\tInternet play requires a 100% Windows 95/98/NT 4.0-compatible 28.8 Kbps \t(or faster) modem * A 100% full OpenGL compliant 3-D video card is required. Quake III Arena uses OpenGL to support 3-D hardware acceleration. Quake III Arena has been tested on many but not all of the major cards incorporating the chipsets listed below. For the most recent list of cards and drivers supported, please visit www.activision.com. ·\tAll 3dfx chips ·\tnVIDIA Riva 128 and 128ZX ·\tMatrox G200 & G400 ·\tATI Rage Pro & Rage128 ·\tnVIDIA Riva TNT and TNT2 ·\tIntel i740 ·\tS3 Savage 4 ·\tnVIDIA GeForce 256 Преимущество операционных систем относительно Windows 8.1 |
Takedasun
Advanced Member
Откуда: Керчь Всего сообщений: 798 Рейтинг пользователя: 0 Ссылка Дата регистрации на форуме: 16 окт. 2013 |
Профиль | Сообщить модератору
NEW! Сообщение отправлено: 4 декабря 2017 15:47 Сообщение отредактировано: 10 декабря 2017 3:28
Max Payne System Requirements Max Payne runs on a wide variety of hardware and operating systems. To make sure you are getting optimal game play experience on your system, please make sure Max Payne uses suitable graphical detail level settings for your PC. For more information, please refer to the Options menu tool tips in the game. Minimum (minimum graphical detail): 450 MHz AMD / Intel Processor (or compatible) 16 MB Direct3D Compatible Graphics Card 96 MB RAM Recommended (medium graphical detail): 700 MHz AMD / Intel Processor (or compatible) 32 MB Direct3D Compatible Graphics Card 128 MB RAM Supported Operating Systems: Windows 95 (OSR2 or later), Windows 98, Windows ME, Windows 2000 & Windows XP. Windows NT is not supported. Max Payne requires Microsoft DirectX 8.0 or newer to be installed. Supported 3D Accelerators Max Payne requires a DirectX 8 compatible 3D accelerator in order to run. The following table lists 3D accelerators (3D Chipsets) supported by Max Payne and tested driver versions: 3D Accelerator Windows 9x/ME Windows 2000/XP 3dfx Voodoo4/5 1.04.00 1.04.00 3dfx Voodoo3 1.07.00 1.03.00 ATI RADEON 8500 7189 3276 ATI RADEON 7500/7200/DDR 7189 3276 ATI RADEON VE 7189 3276 ATI Mobility M6-P 4.13.7132 3221 ATI RAGE FURY MAXX 4.12.7942 Not Supported ATI RAGE 128 / 128 PRO 4.13.7078 5.13.01.192 Intel i815 (integrated) v6.3.1 v6.3.1 Matrox G400/G450 v6.51 v5.52 NVIDIA GeForce3, GeForce2 GTS/Pro, GeForce2 MX, GeForce256/DDR v12.41 v12.41 NVIDIA RIVA TNT2 Ultra, TNT2, TNT2 m64, TNT, Vanta v12.41 v12.41 S3 Savage4 (Note: Mobile Savage accelerators not supported!) Reference 8.20.33 Reference 8.40.02 SiS 315/315Pro Any Any SiS 640/740 (integrated) Any Any ST KYRO, KYRO II v1.2.2 v1.2.2 VIA / S3 ProSavage4 (Integrated) 4.12.01.1038 N/A Notes: There may be certain issues with specific settings with the above accelerators. Please refer to the Troubleshooting section for more details. Most above 3D accelerators will not run satisfactorily on maximum detail level settings. Also, newer official drivers are most probably better than the versions listed above. The following unsupported 3D Accelerators may work with Max Payne, but all game visuals may not be correct and performance may be unsatisfactory: 3dfx Voodoo2 3dfx Voodoo Banshee Intel i810 Matrox G200 The following unsupported 3D accelerators do not work with Max Payne: 3dfx Voodoo, Voodoo Rush 3Dlabs Permedia, Permedia2 ATI RAGE II/II+/IIc, RAGE PRO Cirrus Logic Laguna3D (CL5465) Intel i740 Matrox Millennium II, Mystique NVIDIA RIVA 128/128ZX PowerVR Neon 250i S3 Savage 2000, Savage3D, Trio64 3D, Virge/DX/GX/VX Rendition Verite V1000/V2200 Some older integrated / laptop display adapters (Neomagic, Trident) Unreal Tournament 2003 1.1 Minimum System Requirements ------------------------------- Operating System: Windows 98/Me/2000/XP (Linux has separate README) Processor: Pentium III or AMD Athlon 733 MHz processor Memory: 128 MByte RAM Hard Disk Space: 3 GByte free HD space Video: 16 MB TNT2-class or other DirectX version 6 compliant video card* Sound: Windows compatible sound card. NVIDIA nForce or other motherboards/soundcards containing the Dolby Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio.* DirectX: DirectX version 8.1b (on CD) Modem: 33.6K baud (for modem/Internet play) Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. 1.2 Recommended System Requirements ----------------------------------- Operating System: Windows 98/Me/2000/XP (Linux has separate README) Processor: Pentium III or AMD Athlon 733 MHz processor Memory: 256 MByte RAM Hard Disk Space: 3 GByte free HD space Video: NVIDIA GeForce2 or ATI Radeon (32-128 MB VRAM recommended)* Sound: Sound Blaster Audigy series sound card* DirectX: DirectX version 8.1b (on CD) Modem: 56K baud (for modem/Internet play) Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. * Indicates device should be compatible with DirectX, version 8.1 or higher. |
Takedasun
Advanced Member
Откуда: Керчь Всего сообщений: 798 Рейтинг пользователя: 0 Ссылка Дата регистрации на форуме: 16 окт. 2013 |
Профиль | Сообщить модератору
NEW! Сообщение отправлено: 6 декабря 2017 0:23 Сообщение отредактировано: 10 декабря 2017 3:33 |
<<Назад Вперед>> | Страницы: 1 2 3 4 * 5 6 7 | Печать |
Полигон-2 » IBM PC-совместимое. После 2000 года » S-478 i865, Pentium 4 3000Mhz, GeForce 7300GT AGP, Win98SE. |
1 посетитель просмотрел эту тему за последние 15 минут |
В том числе: 1 гость, 0 скрытых пользователей |
Последние | |
[Москва] LIQUID-Акция. Сливаются разъемы CF МС7004 и 7004А на AT и XT Пайка термотрубок Проммать s478 PEAK 715VL2-HT ( Full-Size SBC) Подскажите по 386 материке по джамперам. |
Самые активные 5 тем | |